Gjuha më popullore e programimit, e cila zë 4 nga 5 pozicionet më të larta.

Gjuha CTeknologjia e informacionit mund të ketë evoluar shumë përpara dhe në shumë raste të ketë përqafuar menjëherë të rejat e fundit, por ajo që bie në sy është se shumica e informatikës sot po mbahet pikërisht nga një gjuhë programimi mbi 40 vjeçare.

Në raportin e fundit për Tiobe Index vlerësohet se gjuha më popullore e programimit, e cila zë 4 nga 5 pozicionet më të larta në renditje është pikërisht C dhe variantet e saj.

Indeksi i Tiobe kompilohet çdo muaj dhe vlerëson pupullaritetin e gjuhëve të programimit duke parë numrin e referimeve që ato gjenerojnë në internet. Për muajin janar 2013, gjuha C dhe gjuhët e tjera të programimit të bazuara në të përbënin 43% të të gjitha referimeve ueb lidhur me gjuhët e programimit.

Vendi i parë i takon vetë gjuhës C, e cila zë mbi 17.8% të referimeve në internet. Pas një dekade rritje dhe rënieje, ajo ka kaluar gjuhën më të referuar të vitit të kaluar, Java.

Kjo e fundit e ndjek hap pas hapi gjuhën C, me një diferencë të vogël larg saj (17.4%). Më pas renditet Objective-C, e cila ka pësuar rritje me dy pozicione, falë suksesit të vazhdueshëm të Apple. Objective-C është gjuha e parapëlqyer e kompanisë për të krijuar aplikacione për iOS dhe sistemet operative OS X. Në Top 5 gjenden po ashtu edhe C++, version i përditësuar i C që orientohet drejt objekteve.

Posted on April 20, 2013, in Home, Lajme and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

